مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

یک پروژه Rational Rose

یکی از دوستان یک پروژه Rational Rose خواسته بود که من هم پروژه خودم را برای شما گذاشتم . البته یکی دو اشکال داره که در آموزش آونا رو گوشزد کردم ولی متاسفانه وقت نکردم اون را  تصحیح کنم . اشکالات این پروژه هم بسیار تابلوست ، ولی میشه به عنوان یک ‌‌Base از اون استفاده کرد .

دانلود 

نظرات 19 + ارسال نظر
سعید پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.cnh86.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
راستی این پروژه را که گفتید کجا آپلود کردید. منو این لازم دارم . لطف کنید منو راهنمائی کنید.
با تشکر

به دلیل اشکالاتی که در پروژه بود لینک اون حذف کردم . انشاالله سعی می کنم به زودی اشکلات آن برطرف کنم و روی وبلاگ قرار می دهم

هدا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ب.ظ

سلام
پروژه خودتون را آپلود نمی کنید ؟
لطف کنید راهنماییم کنید
ممنونم

پروژه یکی دوتا ایراد داشت و به همین دلیل لینک اون رو برداشتم . هنوز وقت نکردم تصحیحش کنم. داخل فرجه های امتحانی احتمالاْ پروژه را تصحیح و آپلود می کنم .

ساحل پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام می شه خواهش کنم این پروژتون رو برای من Mail کنید!! ممنون می شم یا لینکش رو بزارید.

ali دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ

اگه امکان داره پروژه رو Mail کنید یا لینکش رو بزارید.

به دلیل اینکه پروژه یکم ایراد داشت لینکش را برداشتم و متاسفانه تا حالا هم درگگیر امتحانات بودم و نتونستم ایراداتش رو برطرف کنم ولی به زودی لینک اون در وبلاگ می گذارم(تا اوایل هفته آینده)

پریسا شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام

لطفا پروژه را به آدرس ایمیل من بفرستید

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ

پروژه ی پیاده سازی سیستم ارزیابی اساتید

دوست عزیز دارم سیستمSSADM را با این مثال آموزش می دهم

مریم جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام

لطفااگه امکانش هست پروژه را به آدرس ایمیل من هم بفرستید
ممنون

حسن دهقانی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام

لطفااگه امکانش هست پروژه را به آدرس ایمیل من هم بفرستید
ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ق.ظ

پس چی شد ؟؟؟؟؟

میشه همون مشکل داره را آپلود کنید

دوست عزیز پروژه رو آپلود کردم ولی وقت نکردم کاملش کنم

من چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

ممنون عالی بود.

رقیه نادری یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 05:40 ب.ظ http://mypoem.blogsky.com

سلام.
ممنونم برای پروژه.
خدا خیرت بده.

امیر شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام و خسته نباشید
من یه راهنمایی از شما می خواستم:
یه پروژه ای قبول کردم و این در واقع اولین کاره منه.
میجواستم کمکم کنید و راهنکایی کنید که اول از کجا باید شروع کنم.
ممنونم.

سلام
شما موضوع پروژه خود را مشخص کنید . من هم تا حد ممکن کمکتون می کنم .
موفق باشید

سلام دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ

سلام امکانش هست این فایل را برای ما هم ارسال کنید ویا خواهشمنداست خبر بدید که ابلود کردید

maral سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام خوبین اگه میشه این پروژه رو برام ایمیل کنید
ممنون

عباس پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام
میشه این پروژه را فایل رشنال و داک را برام میل کنی
خیلی ممنون میشم
ممنون
aaf1366@gmail.com
منتظرم

فرهاد مومن دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید اگه میشه این پروژه را ایمیل کنید
اگر دارید پروژه تجزیه و تحلیل املاک مسکن اینترنتی را برای دانلود بزارید

مهدی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.www.www

سلام
اگر واقعا شما با این کلاس ها تونسته باشید پروژه رو بنویسید معلوم می شه من خیلی تو تحلیل داغونم.
آیا شما واقعا اینو پیاده کردید تو سی شارپ؟
لطفا جواب رو میل کنید- شاید من هم یک تحلیل داشته باشم بدردتون بخوره

[ بدون نام ] دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام
من پس فردا امتحان دارم
یک سوال امتحانمون تمیرگاه خودرو است ۷ نمره داره هیچی نمیدونم باید ssadm,er باید براش انجام بدم.
خواهش میکنم کمکم کنید.
ساعت 21/10/90 امتحانمه کمکم کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید اگه میشه ا دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید اگه میشه این پروژه را ایمیل کنید برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد