مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

یک ساله شدن وبلاگ مهندسی نرم افزار

سلام دوستان

حدود یک سالی است که با این وبلاگ در خدمت شما عزیزان هستم . خدا را سپاسگذارم که در این مدت تونستم تا حدودی بعضی از دوستان را در پروژه هاشون راهنمایی کنم . ولی با این وجود فکر کنم خیلی بهتر از اینها می تونستم فعالیت کنم که متاسفانه درس و مشغله فکری و کاری اجازه نداد . البته سعی کردم به تمام ایمیل ها پاسخ دهم . خوب امیدوارم با نظرات سازنده خود مارا یاری کنید . در پایان از مسئولین بلاگ اسکای تشکر می کنم که این امکانات را فراهم نموده تا ما با سایر دوستان در ارتباط باشیم .

موفق باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

[ بدون نام ] یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ب.ظ http://itsupporter.blogfa.com

سلام
برای انجام پروژه ام به کمک شما نیاز دارم براتون افلاین هم گذاشتم اما جوابی ندادید
حتی حاضرم هزینه ایی هم بپردازم وقت زیادی ندارم

پاسخ دادم

خلیل سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ق.ظ http://shirazpasargad.blogfa.com

سلام.
مطالبتون واقعاً اموزنده بود.
موفق باشین.

پروانه شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:16 ب.ظ

کارتون خیلی عالی است
امیدوارم که درزندگی درهرکجایی که هستید موفق باشید
راستی می توانم مطالب شما را به صورت pdf دریافت کنم
مخصوصا درمورد نرم افزار ratinal rose
اگرکمکی برای شما ازدست اینجانب برمی آِید بفرمایید
با تشکر

باسلام
فایلهای pdf رو برای دانلود گذاشتم شما هم می تونید اونها رو دانلود کنید. اما در رابطه با همکاریتون اگه مطلبی در این رابطه داشتید و خواستید در اختیار سایر دوستان قرار بدبد ما هم با کمال میل استقبال می کنیم و اگر در رابطه رشنال و آر یو پی هم توانایی پاسخگویی به سوالات دوستان رودارید بگید تا شما رو در وبلاگ عضو کنم .
با تشکر

ملیسا سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:14 ق.ظ http://melysait.blogfa.com

سلام....وبتون رو تازه دیدم ولی مطالبتون خیلی خوب و مفید بود..

یک سالگی تونو تبریک میگم امید وارم موفق تر بشید..

ممنون میشم اگه به من هم سر بزنید و نظرتون رو بدید...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد