مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

سلام مجدد

دوستان 4 ماه از آخرین پست این ویلاگ می گذره . یه قول داده بودم که هنوز نتونستم عملیش کنم . واقعاً وقت ندارم . ولی در این مدت به ایمیل های دوستان تا حدود زیادی پاسخ دادم . این گفتم که اگه دوستانی خواستند با من در ارتباط باشند بدونند که جواب ایمیلها رو من می دم . می خواستم یه شماره تماس بذارماونم دیدم با وضعیت کاریم جور در نمی یاد ولی انشاالله به زودی یه شماره برای دوستان می ذارم . 

درپایان رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) رو تسلیت میگم . 

موفق و پیروز باشید .

نظرات 3 + ارسال نظر
سادات جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام
در streo type های ارتباط dependency گزینه های drive,owner,refine مربوط به چیست؟
اگه می دونید لطفا جواب بدهید
ممنون

refine برای ارتباط دو یا چند عنصر که از لحاظ سطح معنایی با هم متفاوت باشن استفاده میشه .owner همنطور که ازش پیداست برای رابطه های که بین صاحب یک عنصر و خود عنصر هست ایجاد میشه .derive ارتباطی است بین یک viwe و منبع جداول یا viwe های دیگر ، یا بین فضای جدول و دیتابیس .

زینب چهارشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام . من با رشنال رزدارم کلاس دیاگرام می کشم ولی وقتی میخواهم رابطه association بین 2تا کلاس برقرارکنم ایراد زیررامیگیرد . این ایراد را چطوربرطرف کنم؟
Illegal association class relationship , must connect a class and an association

سلام
از چه نسخه ای از رشنال استفاده می کنید ؟
اگه می تونید صفحه ای که طراحی کردید رو برام بفرستید .
احتمال می دم از نسخه های پایین رشنال استفاده می کنید .
موفق باشید

شادی پنج‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید و تشکر از مطالب مفیدتون.من یک سوال داشتم که اگه بهم جواب بدین واقعا ممنون میشم.
سوال1: در پروتکل ARP جدولی به نام ARP table داریم که آدرس های فیزیکی رو نگهداری میکنه.میخاستم بدونم اگه IP تغییر کند این تغییر چگونه در ARP table بروز می شود؟
سوال 2: در روش selective riject که یک روش کنترل جریان است مقصد چگونه پیغام nack به فرستنده می فرستد؟شماره بسته را در کدام یک از فیلدهای سرآیند به مقصد اعلام میکند؟
gmail: mvictim69
email: mtrojan69

سلام
جواب سوال اولتون اینه که با ارسال یک پیام Brod Castدرخواست می کنه که این Mac واسه کدوم ماشینه و ماشینی که داری اون آدرس باشه در Reply اون یک پیام Brod Cast دیگه می فرسته و به همه میگه که این آدرس ماشین با این IP در شبکه هست و هر ماشینی که این پیام رو دریافت می کنه ARP Table خودشو Update می کنه
جواب سوال دومتون رو دقیقا نمی دونم
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد