مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

مهندسی نرم افزار - آموزش Rational Rose - SSADM

مطالب راجع به تجزیه و تحلیل سیستم

آموزش طراحی دیاگرامهای UML با Visio

سلام دوستان 

اگه عمری باقی موند قصد دارم آموزش طراحی نمودارهای UML رو با نرم افزار Viso رای دوستان بر روی این وبلاگ قرار بدم . دوستان اگه نظری در این رابطه دارند به ما منعکس کرده تا در آموزش ها قرار بدیم همچنین خوشحال می شیم اگه دوستانی در این امر ما رو یاری بدند . 

موفق باشید .

نظرات 18 + ارسال نظر
سما دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
پروژه سیستم مطب با uml رو میخوام انجام بدم
کمکم می کنین .

سلام
تا اونجا که بتونم اره

ستاره دور چهارشنبه 29 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://setarehk.blogfa.com

ا سلام دوست خوب . خیلی ÷ست آموزنده ای بود . من دانشجوی کارشناسی نرم افزار هستم . خوشحالم از آشنایی با وبتون و شما .
یک سوال : مو سسات و سازمانهایی که گواهینامه های استاندارد مولفه های مهندسی نرم افزار را صادر می کنند ، نام ببرید ؟ توضیح دربار ه کارشون . حداقل دوتا
سوال دوم : cach handler دستور ، در زبان های دات نت مثل سی شارپ و در زبان جاوا چه طور به کار می روند ؟
امیدوارم تا آخر هفته بتونی جوابمو بدی . از آشناییتون خوشحالم

سلام
شوارای عالی انفورماتیک استانداردهای مهندسی نرم افزار در تمام زمینه ها رو تدوین می کنه .

حسین شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:10 ق.ظ

سلام
من منتظر شروع آموزش هستم. ولی ظاهرا خبری نیست.
لطفا شروع کنید.

با تشکر حسین

باسلام
اگه خدا بخواد از سه شنبه شروع می کنم

رامین یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://intermanch.blogfa.com

دوست عزیز میشه بگید رشته کامپیوتر در مقطع کاردانی چند تا گرایش داره آخه بعضی ها میگند فقط نرم افزار و سخت افزرا بعضی می گند فن اوری هم اضافه کنید
بعضی می گند فن اوری از گرایش ای تی میباشد خلاصه توضیح بدید برای کاردانی به کارشناسی هم دولتی و هم ازاد چه راهی پیش رو هست یا حتی کلا تغییر رشته
البته بی ربط به سایت شما نیست می خوام بدونم گرایش سومی وجود داره با مضامین طراحی یعنی همین uml و خلاصه مستقیما روی این قسمت برنامه نویسی اخه من شنیدم ارزش هم علمی و هم مادی این تخصص و به اصطلاح طراح برنامه از کدنویسی بالاتر است
ولی از این بابت میپرسم که علاقه زیادی و خلاقیت خوبی در طراحی برنامه دارم که کل سیستم را طوری تهیه کنم که در عین سادگی حساب کوچکترین جای عملکرد را نموده باشد با راهمایی های سایت شما هم درس ترم دوم در این ضمینه را بخوبی طراحی کردم
اگر این نظر را متناسب مبحث نمی دانید حذفش کنید اما جواب من را به ایمیلم ارسال کنید البته نمی دذانم ایا درج پیام منوط به تایید کردهاید یا فعلا نمایش داده مشود
موفق باشید حتما راهنماییم کنید

سلام
رشته سومی به نام آی تی نیز هم هست که در کاردانی و کارشناسی ارشد با همین عنوان مدرک میدن . اطلاعات بیشتری در این رابطه ندارم . مدرک خودم هم مهندسی تکنولوژی نرم افزار هستش که میشه گفت مابین دو رشته مهندسی کامپیوتر و آی تی هستش.

لیلی یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ق.ظ

سلام ، ممنون از آموزشهاتون .
با نرم افزار Bizagi آشنایی دارید ؟ من دانشجوی it هستم ( ارشد ) استادمون آموزش uml به صورت ارائه رو ازمون خواستند ، و یکسری نرم افزار معرفی کردند و گفتند با این ها پیاده سازی کنید از جمله Bizagi .
ممنون

سلام
من با نرم افزار رشنال آشنایی دارم و با ویزیو هم به زودی آموزش UML را روی وب می گذارم .
موفق باشید.

maryam جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام من باید یه پروپزال با ماژول بنویسم براتون امکان داره راهنمایم کنید

سلام
منظورتون رو متوجه نشدم . واضح تر توضیح بدید.

فائزه سامانیان دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
من می خواستم در مورد آموزش SSADM بدونم که نوشته بودید اگه نیاز داریم باهاتون تماس بگیریم.
میشه بگید بایدچی کار کنم؟
ممنون

سلام
کار خاصی نیاز نیست بکنید. قسمتهایی که نیاز دارید رو سوال کنید . من هم سعی می کنم در اسرع وقت جواب بدم

مهدی پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام حاجی جون ایول دمت گرم دست ما رم بگیر

ما کوچیک شما هستیم آقا مهدی

ئ یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://portal.iranporoje.com

در صورت تمایل به تبادل لینک لینک ما را با عنوان " پروژه های دانشجویی و دانش آموزی " در وبلاگ خود قرار دهید و به ما میل بزنید
http://portal.iranporoje.com

سارا جاوید جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.4edalat.com

سلسله آموزش براى نسل جوان در داخل کشور کلیک کن و ببین منتطر جوابت هستم
http://www.4edalat.com

فیلترشکن مناسب را از این وبلاگها انتخاب کنید

http://01.kordiblog.com/news/1490/
http://googlenew.blogfa.com/page/f.aspx
http://sup5041.pardisblog.com/
http://www.jasjoo.com/web/?show=norm&ask=%D9%BE%D8%B1%DA%A9%D8%B3%DB%8C



فیروزه یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام دوست عزیز
اطلاعاتی در مورد UML می خواهم. اگر لطف کنید برایم
(فوری) بفرستید ممنونتان می شوم.
با تشکر

وب سایت تبلیغاتی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.tablighatagahi.com

سلام
به وب سایت ما هم سر بزنید.
www.tablighatagahi.com

امپراطور چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
من واسه درس مهندسی نرم افزار باید یک فایل داکیومنت آموزش به همراه نرم افزارش رو به استادم ارائه بدم.
اگه لطف کنید و این نرم افزار رو به همراه فایل داکیومنت آموزشش برای من ایمیل کنید ممنون میشم.

سلام
هنوز مطالب آماده نشدن

اسماعیل چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:52 ب.ظ

لطفا آموزش طراحی دیاگرامهای UML با Visio را زحمت اش را بکشید!!!

سلام
سعی خودمو می کنم که هر چه سریعتر آماده بشه .

ابوالقاسم اعظمی یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ

واقعاً از شما سپاسگزارم خیلی کمک به من شد انشاالله موفق باشید

سحر جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ

با سلام
ببخشید من یه سوال داشتم اگه بتونید جوابمو بدید کمک بزرگی به من کردید
خواستم بدونم به جز رشنال رز از چه نرم افزار های دیگه ای استفاده میشه و یه توضیح کو چولو درموردشون بدید؟
باتشکر فراوان

سلام
نرم افزار Enterprise Architect در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزار های مهندسی نرم افزار هستش که یه کم با فارسی نویسی مشکل داره. چند نرم افزار دیگه هم که قبلا معرفی کرده بودم.
البته RSA هم واسه IBM هست که اون هم خیلی کامله
موفق باشید

سس سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ب.ظ

شما عمرت تموم میشه اما آموزشت رو زمین می مونه

Yeganeh یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام ببیخشین روش رسم نمودارهای DFD ,LDH, ELHرومیخاستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد